Széles választék, folyamatos kedvezmények!
-
Mennyibe kerül a szállítás?A szállítás díja a fizetési módon múlik: Normál szállítás GLS futárral: 1.490 Ft Utánvétes szállítás: 3.490 Ft Előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel: INGYENES
-
Hol található az iPrestige üzlet, és hogyan jutok oda könnyen?Az iPrestige üzletet Budapest szívében találod, a 1075 Budapest, Asbóth utca 18. szám alatt. Ez az utca a belvárosban, a Deák Ferenc tértől alig 2 perc sétára helyezkedik el, így tömegközlekedéssel is szuperül megközelíthető. 🚇 Tömegközlekedéssel: M1, M2, M3 metró – szállj le a Deák Ferenc tér megállónál 47, 49-es villamos – szintén Deák tér megálló Számos busz és troli is megáll a közelben (pl. 9-es busz, 72M troli) 🚶♂️ Gyalog: A Gozsdu udvar, az Anker köz és a Király utca közvetlen közelében vagyunk Ha ismered a Madách Imre tér környékét, akkor már szinte ott is vagy – az Asbóth utca párhuzamos azzal 🚗 Autóval: A környéken fizetős parkolóhelyek állnak rendelkezésre Legközelebbi parkolóház: Gozsdu udvar parkolóház, vagy Károly körút mentén az utcai parkolás
-
Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?A legtöbb terméket 1–3 munkanapon belül kiszállítjuk. A termékek 90%-a készleten van, ezért akár már másnap kézhez kaphatod. A pontos szállítási időt a visszaigazoló e-mailben is megtalálod. Csak olyan termékek vannak fent a webshopon , melyek esetében garantálni tudjuk a 3 napos szállítást.
-
Hogyan tudom nyomon követni a csomagom?Amint átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak, e-mailben kapod meg a nyomkövetési linket, ahol valós időben láthatod, merre jár a csomagod.
-
Van lehetőség személyes átvételre is?Igen! Ha szeretnéd, átveheted a terméket belvárosi iPrestige üzletünkben, előzetes egyeztetés után. Ebben az esetben nincs szállítási díj, és akár aznap átvehető! Cim: 1075 Budapest, Asbóth utca 18.
-
Mi történik, ha a futár nem talál otthon?A GLS értesítést küld, és még egyszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha így sem sikerül, visszakerül hozzánk, és felvesszük veled a kapcsolatot az újraküldés miatt.
-
Hol tudom kiválasztani a szállítási és fizetési módot?A pénztár oldalon minden opciót egyértelműen megtalálsz. Itt tudod kiválasztani, hogy utánvéttel vagy előre fizetsz, és a szállítási módot is itt adhatod meg.
-
🧾 Mi történik, ha nem veszem át a megrendelt csomagot?Minden megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, akkor is, ha utánvéttel rendelsz. Ha a csomagot nem veszed át, a visszaszállítás költsége minket terhel – ezért ilyen esetben a szállítási díjat utólag kiszámlázzuk. Bízunk benne, hogy megérted: kisvállalkozásként fontos számunkra, hogy a rendeléseket komolyan vegyük – mi is mindent megteszünk azért, hogy gyorsan és pontosan szállítsuk a terméked. 🙏 Ez alól természetesen kivétel, ha értesítesz minket, felveszed velünk a kapcsolatot és egyéb rajtad kivül álló ok miatt jött vissza a csomagod hozzánk.
-
Milyen fizetési módokat fogadtok el?Fizethetsz online bankkártyával, előre utalással, Apple Pay-jel, vagy választhatod az utánvételt is.
-
Biztonságos a bankkártyás fizetés a webshopban?Teljes mértékben! Bankkártyás fizetéseidet titkosított, biztonságos fizetési felületen keresztül bonyolítjuk – az adataid biztonságban vannak.
-
Lehet utánvéttel fizetni?Igen, utánvétes fizetésre is van lehetőség, készpénzben vagy kártyával a futárnál. Az utánvételes fizetés díja magasabb, ezért ajánljuk az előre utalást vagy ha megteheted a személyes átvételt is.
-
Áfás számlát tudtok kiállítani?Természetesen! Céges vásárlás esetén kérjük, add meg a számlázási adatokat a rendelésnél, és automatikusan ÁFA-s számlát állítunk ki.
-
💳 Miért éri meg előre utalni vagy kártyával fizetni?Mert így teljesen díjmentes a kiszállítás! Plusz, gyorsabban feldolgozzuk a rendelésed, így hamarabb kézhez kapod.
-
Elérhető részletfizetés vagy áruhitel a vásárláshoz?Jelenleg a használt és felújított Apple készülékek esetében nem tudunk részletfizetést vagy hitelt biztosítani. Új termékeknél dolgozunk azon, hogy ez a lehetőség elérhető legyen. Amint elindul a részletfizetés vagy áruhitel opció, minden érdeklődő vásárlónkat értesíteni fogjuk e-mailben és a webshopon keresztül is. Ha szeretnél értesítést kapni róla elsőként, javasoljuk, hogy iratkozz fel hírlevelünkre vagy kövess minket közösségi média oldalainkon!
-
Mi történik, ha sérült terméket kapok?Ritkán fordul elő, de ha mégis és a szállítás folyamán sérül, kérlek fotózd le, és jelezd nekünk 24 órán belül – azonnal cseréljük vagy visszafizetjük a vételárat.
-
Mi a teendő, ha nem vagyok elégedett a termékkel?Semmi gond! 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket. Mi pedig visszatérítjük a vételárat.
-
Ki állja a visszaküldés költségét?Amennyiben az elállás indoklás nélkül történik, a visszaszállítás költsége a vásárlót terheli. Hibás termék esetén természetesen mi álljuk.
-
Milyen gyorsan kapom vissza a pénzem, ha elállok a vásárlástól?A visszaérkezést követően 14 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a megadott számlára.
-
Mennyi időm van visszaküldeni a vásárolt terméket?A jogszabály szerint 14 nap áll rendelkezésedre, mi viszont rugalmasak vagyunk – ha bármi kérdésed van, keresd ügyfélszolgálatunkat.
-
Milyen garanciát kapok a termékre?Új Apple termékek esetén: 12 hónap gyári Apple garancia Felújított készülékek esetén: 12 hónap iPrestige garancia, amely minden fontos alkatrészre kiterjed. Sőt, ha bármilyen kérdésed van a működéssel kapcsolatban, személyesen is segítünk belvárosi üzletünkben.
-
Kapok töltőt, kábelt vagy tartozékot is a termék mellé?Minden termék leírásában pontosan szerepel, milyen tartozék jár hozzá. A felújított készülékek többsége új, után gyártott kábellel és töltőfejjel érkezik. Az új termékek természetesen gyári tartozékokkal vannak ellátva.
-
Miért érdemes felújított készüléket vásárolni?Mert a felújított Apple termékek kiváló alternatívát jelentenek, ha szeretnél pénzt megtakarítani, mégis megbízható, prémium minőségű készüléket keresel. Környezetbarát megoldás, és a gondos ellenőrzésnek köszönhetően hosszú távon is remek választás.
-
Minden felújított készüléket teszteltek?Igen, minden darabot több lépcsős műszaki és esztétikai tesztnek vetünk alá. Csak az kerül eladásra, ami minden téren megfelel az iPrestige szigorú minőségi elvárásainak.
-
Hogyan tudom, milyen állapotban van a készülék?Nálunk csak hibátlan készülékek kerülnek értékesítésre – ez azt jelenti, hogy minden eszköz esztétikailag is kifogástalan, karcmentes, újszerű állapotban van. Kopott vagy karcos készüléket nem árulunk, mert számunkra a minőség nem alku kérdése. Minden terméket gondosan átvizsgálunk, mielőtt elérhetővé tesszük a webshopban.
-
Új vagy felújított készülékeket árultok?Mindkettőt! Nálunk megtalálod a gyári új, bontatlan Apple termékeket, valamint a szakszerűen felújított és gondosan átvizsgált készülékeket is – minden terméktípusnál pontosan jelezzük, melyik kategóriába tartozik.
-
Használt terméket is kínáltok, vagy csak felújítottat?A webshopban elsősorban új és felújított termékeket találsz. Kivételes esetekben hirdetünk meg használt, de ellenőrzött készülékeket is, mindig külön jelölve az állapotot.
-
Mi a különbség az új és a felújított termék között?Új készülék: gyári csomagolásban érkezik, sosem volt használva, gyári Apple garanciával. Felújított készülék: korábban használt Apple eszköz, amelyet alaposan átvizsgáltunk, szükség esetén cseréltünk benne alkatrészeket, és műszakilag tökéletes állapotba hoztuk – így gyakorlatilag olyan, mint egy új.
iPrestige.hu
Az iPrestige csapata több mint egy évtizede foglalkozik Apple termékekkel.
Belvárosi üzletünkben, ahol több mint három éve vagyunk jelen, garancián túli Apple kiegészítők széles választékát kínáljuk, valamint egyre több gyártó termékeinek értékesítését is vállaljuk, mint például ASUS, DELL, Lenovo és így tovább.
Sokan nem tudják, mi történik a megvásárolni kívánt készülékkel az üzletünkben való kiválasztás után.
Mit jelent a bevizsgálás? Hogyan zajlik egy-egy értékesítés? Vajon jó kezekben van a készülékem?
Az iPrestige-nél biztos lehetsz abban, hogy készüléked a legjobb kezekben van, és a legjobb szolgáltatást kapod garanciával.
A maximális elégedettség és bizalom érdekében röviden bemutatjuk csapatunkat, technológiáinkat és munkáinkat, hogy betekintést nyerhess abba, miért is érdemes hozzánk fordulnod.
Szakértelem
Fontos, hogy olyan helyre fordulj, ahol több éves vagy évtizedes szakértelem áll rendelkezésre, és a legtöbb értékesítést el tudják végezni egy helyen.
Az új készülékek megjelenésével újabb igények is felmerülnek, amelyek kielégítéséhez hozzájárul a több évtizedes tapasztalat, így szinte elsőként tudunk az új termékekre és kiegészítőkre megoldást nyújtani.
A Csapat
Kis létszámú cégként, ahol nem futószalag szerűen zajlik az értékesítés, hanem csapatban, jó hangulatban, az bizony eredményesebb is.
Tudjuk, hogy sok helyen rossz minőségű utángyártott termékeket kínálnak, vagy nem a megfelelő állapotban kapják meg a vásárlók a készülékeiket.
Ezért is fontos számunkra, hogy vállaljuk a nevünket a szakmában, a legprofibb beszállítókkal dolgozunk, gyári termékekkel, és nem csak a cégnevünket, de a saját nevünket is hozzáadjuk, megbeszéljük az igényeidet, a lehetőségeket, és tájékoztatunk téged.
A lelkiismeretes munkánk az, ami személyessé teszi az ügyfél-üzlet kapcsolatot, ezért is vállaljuk bátran a 6 hónap garanciát a legtöbb termékünkre.
Fontos számunkra az ügyféllel való kapcsolat.
Ügyfél-orientált gondolkodásmódunk egyedülálló a szakmában; visszavárunk, ha nincs is épp vásárolni valód, akkor is benézhetsz hozzánk, segítünk és tanácsot adunk, ha szükséged van rá.
Kutyabarát hely vagyunk, és szelektíven gyűjtjük az elektronikai és egyéb hulladékot!
👉 Nem tudod eldönteni, melyik a neked való készülék?
📲 Vedd fel velünk a kapcsolatot, segítünk választani!
Kérdezz tőlünk bátran
Amennyiben fentebb nem találtad meg a kérdésed, irj nekünk és válaszolunk.